Wednesday, May 31, 2006

9 grader

Stockholm Arlanda bjöd på ett strålande vackert väder denna onsdagsmorgon i slutet av maj: Gråmulet och 9 grader! Kallt om tårna i flipflopsen:-( Flygresan gick bra, hade GRYM tur med min sittplats, fick tre säten för mig själv eftersom ingen satt bredvid mig! Jag läste lite, åt mat, läste lite till, tog en sömntablett, somnade och när jag vaknade var det bara två timmar kvar av den 12 timmar långa resan mellan Singapore och Amsterdam!!!

Nu har jag varit på resande fot i 22 timmar, tåget till Gävle går om en timme, sedan ska jag jobba mellan 14.30 och 22.30. Känns som en livstid tills jag får sova på riktigt igen. Är ganska matt.

Ambivalent över att vara hemma igen. Samtidigt som det känns tungt att jobba och vara i tråksverige så ska det bli ganska skönt att slippa leva ur en resväska ett tag.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home