Friday, May 19, 2006

:-) och :-(

Nagra nyheter har droppat in under resans gang:

Johanna pa jobbet har fatt en liten Nora! Allt hade gatt bra och bade mor och dotter mar bra!

Jenny B i Vaxjo ska fa tillokning i november:-)

Vi har formodligen fatt var lagenhet uthyrd i sommar (tack Emma!)

...och sa till den trakiga nyheten:

Min chef har sagt upp sig efter 12 ar pa fyran och fyra ar hos oss. Jag ar oandligt ledsen for min skull men glad for att han far utnyttja sin kompetens pa ett annat stalle i framtiden. Vad ska det bli av detta undrar jag... Lipade en skvatt i vanlig ordning eftersom jag lider av kronisk separationsangest. Han har helt enkelt varit bast.

Sedan satte jag mig pa natet och kollade hur mycket det kostar att skicka flyttgods fran Sverige till Australien.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home