Thursday, October 05, 2006

Här är jag

Nu är det redan torsdag och jag har inte bloggat på en vecka. Orden tog slut samtidigt med lusten att skriva. Har eftersemesterblues och vet faktiskt inte om jag är helt med på hela grejen att livet först och främst ska handla om jobb och har man tur så hinner man med att göra lite andra saker också…. Mycket har hänt och samtidigt ingenting. Fick veta i dag att mina snygga italienska skinnboots tydligen inte passar till svart klänning. Nähä. Så nu måste jag även ha ett par svarta boots. Igår åt vi en riktigt aussie steak dinner med kokta färska majskolvar och vitlökspotatismos. Perfekt höstmat. Har klippt och färgat håret hos min underbara och coola frisör Nettan på Svartensgatan 7. Hon är bäst och nu ska hon få en bebis! Det bara sprutar ut skrikpåsar till höger och vänster nuförtiden. En middag hemma hos oss i Kransen i lördags kväll utmynnade i att årets julklapp 2004 från TV4 – Idolspelet – slets upp och det gastades i timmar innan vi tröttnade. Jag är fortfarande förvånad över att grannarna inte hört av sig. Bio i söndags, Talladega Nights- the Ballad of RB. I love Will Farrell. Har fått lite nya kläder på jobbet men allt är brunt, grått och murrigt. Jag har inte tränat alls, inte ens en enda liten promenad. Jag har fortfarande inte bestämt mig för vilken laptop jag ska köpa men jag har däremot sålt min 350D samt ett objektiv så snart lägger jag in beställningen på min 400D. Yesssssss…

Sådär. Nu är vi uptodate.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home