Saturday, September 16, 2006

Lista

Äckligast: Reklamfilmen för Lactal. "Har du illaluktande flytningar eller klåda i underlivet?" Brrrrrr...

Latast: Jag

Svåraste beslutet: Vilken laptop jag ska köpa, lutar år HP nx 6325 men jag kan bara inte bestämma mig.

Största irritationsmomentet: Att precis när jag köpt en Canon EOS 350 D så släpper de 400 D.

Saknar mest: Andy

Ser mest fram emot: Att flyga ned till Andy i Spanien på onsdag nästa vecka och tillbringa en långhelg i Les Landes på Frankrikes atlantkust.

Bästa köpet: Mina svinsnygga och svindyra italienska skinnboots.

Måste ha: Ny höstgarderob. Snygg jacka, ett par röda peterpanskor, scyssta toppar, nya acnejeans samt några bälten och accessoarer.

Bästa beslutet: Att säga upp mig.

1 Comments:

Blogger Andreas & Jennie said...

hej vännen!

Du HM har just nu världens finaste jacka som du bara måste gå och kolla på. Den är lila och om jag inte vore så fet skulle jag köpa den själv.

13:09  

Post a Comment

<< Home