Sunday, September 17, 2006

6 sms

00:06 01.01.2006 Happy new year andy and cc! We love use! Yeah from da crew.... Nick sarah jean griz......oxo oxo oxo
Nyårshälsning från Oz, sju dagar efter att Andy kom till Sverige

22:28 17.03.2006 Poor darling hope the wrist is not too painful. Has it put you off snowboarding forever? Can u still read the news? hope Andy is helping u Love J Från Andys mamma efter jag bröt handleden

18:14 01.06.2006 Ha ha. Warm and sunny here. I'll have a look for the cable tonight. Miss you already. Sorry I couldn't take more time off? Love Nikki
Jag har precis lämnat Singapore där jag bott hos Andys syster i ett par dagar i väntan på planet till Sverige

00:03 06.09.2006 Jo, det är stort. Det är inte ofta man är så glad i ett liv... Är prov till nyår.Stor chans till fast sen tydligen. Var där mån,de ringde em.Jag är glad. Det verkar intressant.Puls. Pratade med Daniel idag samt nye chefen. De sitter ju i anställnings int. Det var inga prob. De ska försöka mindre än 2 mån kanske 1. Bra lön. Höjning. Rejält. Vet ej var jag ska bo. Löser sig nog. Ska kolla ditt tips. Tänk att vi är där nu. Båda! Å hon Jide...
Från Sven som precis har scorat ett jobb på Aftonbladet efter att ha velat bort från Gävle i över två år.

12:14 10.09.2006 Perfekt väder,klarblå himmel,+20,bygger vedbod och njuter Kram Pappa
Min arbetsnarkoman till far firar helg

20:22 13.09.2006 Hi honey,i'm at Bruno's mates house with the two of them smoking so much hasch, real stoners. I just want to go read and sleep in the van at my own pace but i think that could be rude? My board still isn't repaired Bruno said his mate could but nothing has happened. How are you? X
Andy är i Portugal hos en kompis han träffade på Bali.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home