Monday, December 18, 2006

Monday recap

I dag är en dag som redan har katalogiserats under R för Riktigt dåliga dagar på jobbet. I mitt jobb kan man inte ha några sådana dagar. Men det hade jag. Vet ej orsaken men fokus på det som skulle göras försvann, jag stakade mig, hittade inte ord och var allmänt skitdålig. Jag vet imorgonärennydag and all that crap men just nu känns det bara skit. Straffar mig själv genom att tänka på det om och om igen. Det får mig att rysa av obehag men min teori är att det ska funka som en slags elstötar så att min hjärna lär sig att fungera nästa gång, för annars kommer den att vara tvungen att gå igenom detta helsike igen. Helsike är förresten ett roligt ord som jag använder alldeles för sällan.

Måste revisa min önskelista. Var och provade de där nätta små Nikesneaksen och upptäckte, återigen, varför jag inte tycker om att handla skor. På mig såg de inte alls nätta och söta ut. Snarare som pråmar. Men de var väldigt bekväma. Tyvärr så räcker inte det i min värld, de måste vara snygga också. Converse ser också ut som finlandsfärjor på mig. Jag hatar mina helsikes fötter.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Skor är ett helsike.

Jag har belönats med för stora fötter vilket gör att jag inte hittar Lacoste-skorna i min storlek. :(

Du verkar gladare!

http://jardan.blogg.se

19:15  

Post a Comment

<< Home