Monday, December 04, 2006

WANTED

- Ett stycke smalt svart lackskärp att ha i midjan på min lila 60-talsinspirerade dress på julfesten med jobbet på fredag.
- En stor stickad basker. Spelar ingen roll vilken färg, bara den är stor och grovstickad. Hittar ingen sådan någonstans fast jag ser dem på folk på stan hela tiden. Misstänker att det egentligen är så att det är mitt huvud som är ovanligt stort och därför ser alla oversize-baskrar ut som normalsize på mig. Någon som vet var vattenskallar kan köpa trendiga och moderiktiga huvudbonader?
- Ett par månaders lugn och ro innan "the big move" äger rum.
- En smula karaktär.
- Ett telefonsamtal från någon jag inte pratat med på länge.
- En plan (favorit i repris, story of my life...).

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Karaktär?

Det jag läst så här långt innehåller mycket karaktär!

18:43  

Post a Comment

<< Home