Friday, December 08, 2006

14 förlorade år

Försökte pitcha en idé till reportern som skulle göra Fuglesangknäcket i dag, jag tyckte nämligen att låten 14 years med Guns n’ Roses skulle passa i inslaget.

/---/ But it's been 14 years of silence
It's been 14 years of pain
It's been 14 years that are gone forever
And I'll never have again /--/”

Det gick inte hem. Tyvärr. Jag tyckte att det var skitroligt men jag har å andra sidan en Mycket Märklig Humor.

Fatta, han har väntat i 14 år på att åka ut i rymden. 14 ÅR!!! Jag har aldrig väntat i mer än en månad på något, jag får panik av att vänta. Fuglis måste ha ett grymt tålamod. Och i medierna står det att han inte alls verkade besviken när uppskjutet ställdes in fem minuter innan utsatt tid igår, utan att han bara log och sade att han förväntat sig det.

Såklart, vad är väl två dygn jämfört med 14 år?

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Har du koll på fler texter av GNR? Man kan inte tro det men dom har grymt mycket bra texter och att du prickar 14 years, fantastiskt.

Jag kommer fortsätta att läsa ditt, bara så att du vet...

/M

http://jardan.blogg.se/

16:48  
Anonymous Anonymous said...

Jag tycker att det är en suvelös idé! Hejja Fugelsang!

15:46  

Post a Comment

<< Home