Wednesday, September 13, 2006

Worst day ever

Tillbaka i Suecia. Efter en totalkaotisk stopover på London Stanstead får jag på flygbussen från Skavsta reda på att jag inte behöver jobba i dag. Så jävla sur och förbannad, vaddå "inte behöver"??? Jag är ju på schemat, och det var ju liksom därför jag åkte hem igår, för att JOBBA!!! Hade jag vetat hade jag naturligtvis stannat en dag till. Fuck. Lägenheten är kaos, kartonger och prylar från Gävle överallt, blir apatisk vet inte var jag ska börja. Kanske i påsen där vinterkläder ligger nedtryckta tillsammans med Andys kablar och prylar? Eller varför inte i lådan med kökssaker och viktiga papper som jag inte hann sortera innan vi drog? Och till det alla räkningar som lyckats komma in och alla andra oförutsedda utgifter som plötsligt har dykt upp. Tur att jag köpte de där italienska skinnstövlarna medan jag fortfarande var oblivious.

From the highest of highs to the lowest of lows.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home