Friday, September 01, 2006

Bonjour

6 dagar.

Copenhagen, Berlin, Prag, Cesku Kournlov, Salzburg, Venedig, Verona och nu Menton. Detta borjar nastan att bli lite sjukt. Maste sakta ned. Fanga dagen. He he.

Badade tre ganger i Menton i formiddags. Himlen ar chockturkos i Sydeuropa. Jag ar superforkyld. Till lunch at vi nybakade baguetter med farsk silverlok, solvarma tomater, oliver och tonfisk. Till det en iskall bière. Trés bien! Maste skarpa mig med franskan, jag var faktiskt ratt bra en gang for ungefar 12 ar sedan;). Jag forstar mycket men blir som en mussla nar jag maste prata. I boulangeriet i dag stod tanten och smapratade med mig om vadret och jag villevilleville svara men jag fick inte ur mig ett ord. Forst. Efter cirka tva langa minuter och hjarnverksamhet pa hogvarv lyckas jag fa ur mig: "C'est pas trop chaud".

Yeeeessssssss!!!!

Nu ska vi aka till Monaco.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home