Thursday, July 13, 2006

ZZ


Alltså, måste bara få konstatera följande:

Zinedine Zidane är så otroligt snygg! Grade A meat, prime product helt enkelt! Vad gör väl ett högt hårfäste när man har ett face like that?

Min dag började så här: Gick upp klockan fem i tre, grymtade av motvilja. Duschade, kom till jobbet i dvala. Kunde inte hitta mitt skrivbord eftersom de flyttat halva desken. Hittade det till slut och satt då helt ensam i ett ekande tomt kontorslandskap. Då upptäcker jag att jag har tröjan på mig ut och in. Great. Orkade inte vränga tillbaka den. Grymma tekniska problem, jag och sändningsteknikerna blev skitarga. Klippte mig, blev lite för kort. Fick panik över att vi inte har bostad till hösten, vet inte riktigt vad jag ska göra. Måste annonsera ut lägenheten i Gävle också. Gick hem. Läste Anne Holt-deckare. Sov till 18. Vaknade, kollade på nyheterna och nu sitter jag här. Snart bed time men bara en dag kvar tills jag får ledigt i fem dagar!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home