Wednesday, July 12, 2006

Hummeronsdag

Äntligen bara två morgonpass kvar den här veckan, är vansinnigt trött. Slut som människa. Från 03.30 till 09.45 har jag inte en minut över att luta mig tillbaka och ta det lugnt, det går i ett helahelahela tiden. Hjärtklappning av stress och svettiga handflator. Fast det är så himla roligt:-) Jo förresten, lite tid har jag ju att slappa kom jag på, sitter ju i sminket i 45 minuter varje morgon, ooops;-) Men ärligt talat så blir jag oftast stressad av det också, för att jag vill att de ska skynda sig eftersom jag oftast har massor kvar att göra med sändningen, och ibland för att det är en sminktjej som jag inte haft förut och då blir jag stressad för att det inte ska bli fint. Fast det blir nästan alltid bra.

Ikväll är det hummeronsdag på Patricia, jag ska dit med med K. Färsk nykokt hummer för 99 spänn including bröd och aioli! Stockholm är grymt, önskar bara att jag hade mer tid, ork och pengar att ta för mig mer av vad stan har att bjuda på.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home