Tuesday, July 25, 2006

Sjuk

Gick hem från jobbet efter andra sändningen i dag. Jättejätteont i magen, helt kallsvettig och matt. Jag som aldrig är sjuk. Eller framförallt så är jag ju aldrig hemma från jobbet... Men ibland måste man bara erkänna för sig själv att man inte mår bra. Jag gick hem och sov i sex timmar och här sitter jag nu. De har lyckats fixa ersättare till i morgon så jag stannar hemma då också.

Varmt och kvavt, åska i luften. Vi har fått en lägenhet i Midsommarkransen, fick kontraktet på mail i dag. Ganska dyr, och så är den från den 1 augusti redan alltså nästa vecka... Kommer att få stå med dubbla hyror ett tag vilket känns sådär... Så om någon vet någon som vill hyra en möblerad jättefin tvåa i Midsommarkransen mellan den 19 aug och 15 september så kan ni gärna höra av er till mig. Går även på kortare tid.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home