Friday, July 14, 2006

Måste...

...Sofi Fahrman alltid se likadan ut? Jag bara undrar? Måste hon på varendavarenda bild ha samma halvleende kaninutseende? Ansiktsuttrycket är exakt likadant, det är som att hon photoshoppar in just den bilden med just det fåniga ansiktsuttrycket på alla bilder där hon har olika outfits på sig. Är hennes överläpp för kort? Kan hon kanske överhuvudtaget inte stänga munnen? Eller är hon ful när hon ler på riktigt?

Det värsta är att jag såg henne spatserandes nedför Nybrogatan häromveckan, med samma ansiktsuttryck!

Oh well, jag verkar vara på mitt allra elakaste häxhumör i dag. Bådar ju gott inför kvällen. Ska spela kubb i Vasaparken och sedan dra på lokal för ett par cheeky ones. Får se om Andy kan komma, han gillar mest att hässja hö och umgås med artonåringar nuförtiden. Ooooops där kröp hon fram igen, den månatliga elaka häxan.

Jag har i alla fall köpt en svart klänning på Indiska som är jättesöt så jag kommer att vara gorgeous ikväll. Fast det skulle inte Sofi tycka.

Bäst just nu:
  • Jag ska vara ledig i hela fem dagar! Sommarstugan i Dalarna vid en sjö here I come!
  • Min nya svarta klänning
  • Frukosten på jobbet
  • Alla andra trevliga freebees på jobbet
  • Solen som skiner

Sämst just nu:

  • Att jag ännu inte hittat någon lägenhet till hösten
  • Att det är tio dagar kvar till lön
  • Att jag måste tillbaka till Gävle och jobba i minst två veckor i augusti
  • Att jag har så fula kavajer på jobbet
  • Att jag är hungrig men inte vet vad jag ska äta
  • Att jag måste tvätta kläder pga akut trosbrist

0 Comments:

Post a Comment

<< Home