Sunday, December 31, 2006

Årets...

...bästa: Att A har varit här.
...sämsta: Att flytta hundraelva gånger och ständigt packa upp och packa ned.
...jobbhändelse: Good riddance Djävle och Hello Stockholm!
...Bloggare: Silverfisken
...retreat: Sommarstugan vid en sjö i Dalarna.
...film: Déja vu. I love Denzel.
...tv-serie: LOST, PB och DH. Hello, my name is Cecilia and I'm a tv-addict
...resa: Alla. Asien i maj med bland annat Cambodia gjorde ett stort avtryck. Men bäst var europaturnén i folkabussen.
...mat: Bulgur is the new rice.
...allmäntillstånd: Tröttröttröttrött. Morgonpass suck big time.
...plagg: Acnejeans
...ost: Gruyère
...gadget: Min laptop, min 400D, iPoden samt den senaste handväskekameran. Jag är en geek.
...vill ha: Ett riktigt hem som man kan fixa i, måla, renovera, köpa möbler till, sätta upp tavlor på vägagrna och veta att här kan jag vara så länge jag vill.
...överraskning: När A:s syster som bor i Singapore kom och överraskade A på F12 i somras. Den reaktionen var obetalbar...
...budget: Överskriden och krossad. Jag har inget sinne för ekonomi. Kan inte spara.
...heartwarmer: Alla vännerna som bryr sig, tycker om, förlåter, hjälper, lyssnar och finns där.
...dryck: Champagne
...besvikelse: A åker tillbaka till Australien
...dröm: Den om den überläbbiga självlysande fladdermusen som hoppade upp och bet sig fast i min handled. Aaaaarrrrrgghhhhh.
...passion: Fotografering. Det enda i hela världen som får mig 110 procent fokuserad. Tid och rum finns inte när jag är bakom kameran.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Gott slut! Allt ordnar sig!

12:41  

Post a Comment

<< Home