Thursday, September 14, 2006

Torsdag

Underbart långseg morgon. Har fortfarande inte ens tittat åt lådorna som behöver packas upp.

Hos K på middag igår, grymt god rotfruktsgratäng, sallad och hennes specialtapenade som är världens godaste. Och för att jag inte skulle få alltför stora abstinensbesvär efter semestern var vi tvungna att trycka i oss lite ost och skölja ned det med rödvin i inte alltför små mängder. Jag har tur jag som har vänner som lagar middag åt mig. Annars hade det väl blivit kakor även till middag. Hon fällde även en klassisk, och ack så sann, kommentar med anledning av ett sms där vi fick veta att en person som av oss klassificeras som första klassens idiot ska bli pappa:

"Jag tycker att det är jävligt orättvist och obegripligt att sådana psykopater som han lyckas hitta någon att skaffa barn med när en grym tjej som jag inte ens har en pojkvän."

Word up girlfriend! Stackars barn säger jag, hoppas att han har recessiva gener...

Jenny BD: nu skickar du en bild illa kvickt, annars kommer knäckehäxan och tar dig!!!

Nu ska jag göra mig i ordning och sedan glida iväg till jobbet. Skitjobbigt att behöva fixa sig, i folkabussen får man vara glad om det finns en dusch på stranden som man kan tvätta av sig det värsta i. Inget smink, inga strumpor, inga obekväma skor, håret i tofs men väldigt glad ändå.

Ångest över vad jag ska rösta på. K sa att massor av hennes kompisar ska rösta mp. Jag har ingen aning. Måste bestämma mig tills i morgon.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home