Wednesday, November 15, 2006

Sydney 24 grader, Stockholm 4...

...grader. Ja, ni ser ju själva i högerspalten. Siffrorna talar sitt tydliga språk. Dessutom har jag nu, som jag ville, blivit erbjuden fortsatt vik. Men jag jublar inte. Erbjudandet gäller endast kvällspass, varje vecka, fyra dagar i veckan, vecka ut och vecka in. 14:15 till 22:15. Not impressed. Not my favourite shift.

Nu får vi se. Måste tänka. Försöka vara rationell. Sensible.

Just nu...
...är jag rätt utpumpad efter en tredagarshelg med utgång varje kväll
...ser jag fram emot Paris nästa helg
...är jag fly förbannad på så kallade journalister som kastar sten i glashus och går på korrumperade wannabepolitikers gråt och tandagnisslan utan att ägna sig åt grunden i yrket nämligen källkritik
...tycker jag att Jennies T:s bebis är bland det sötaste jag sett
...älskar jag min EOS 400D
...vill jag hitta en snygg, cool, varm och inte alltför dyr vinterjacka
...undrar jag varför min nya laptop tappar den trådlösa uppkopplingen hela tiden (har försökt publicera detta inlägg i ett par dagar nu)
...önskar jag att A får ett jobb

0 Comments:

Post a Comment

<< Home