Friday, August 04, 2006

Fredag

En ovanligt seg fredagseftermiddag på jobbet kan följande konversationer utspela sig över Messenger:

Bored shitless... säger:haaaaaloooo ja!

Katarina säger:hehe

Katarina säger:e du rastlös

Katarina säger:jag slutar 4a idag!

Katarina säger:jehooo

Bored shitless... säger:inte så värst, det hände just lite grejer, dom har gripit en 35-åring för mordet på den gravida kvinnan. hon är således även identifierad...

Katarina säger:jag såg det!

Bored shitless... säger:gravid i sjunde månaden

Katarina säger:Har du mer info?

Bored shitless... säger:shiiiiit...

Bored shitless... säger:not yet but will soon...

Katarina säger:vill veta

Katarina säger:otäckt

Bored shitless... säger:skönt med fyraslut! fixar du en pava till det gamla vinalkot (aka jag) då?

Katarina säger:jag måste vara kvar och fixa inbjudningskorten så jag kan inte lova att jag hinner in. Det ble kajko med utskrifterna igår så jag MÅSTE hade t klart att skicka ut i helgen.

Katarina säger:jag är ett tekniskt miffo ibland

Katarina säger:fattade inte vad felet var (enkelt) och ringde vår grafiska formgivare idag så hon f ick hjälpa mig

Katarina säger:dom har ju eget tryckeri i källaren

Katarina säger:GRymt

Bored shitless... säger:I LOVE teknik! Och jag hämtade ut min nya Canon 350D i dag så nu blir det leka hela helgen!

Katarina säger:ohhh

Bored shitless... säger:Men ja eller nej, vin eller ej? Kom hellre lite senare till oss i så fall, jag blir ju ändå rätt sen och så måste jag ju laga maten oxå...

Katarina säger:ja men jag sa ju det. Jag blir kvar på jobbet för att skriva ut. Vet inte hur lång tid det kommer ta. Så jag kan inte lova att jag hinner in.

Katarina säger:Vilken har öppet sent

Katarina säger:?

Bored shitless... säger:Orsa kompani lovar ingenting bestämt med andra ord Alla utom Hötorgshallen. Jag tror inte riktigt du hängt med, för alla System har öppet till sju nuförtiden.

Katarina säger:Jag lyxsuper bara i veckorna på krogen. Systemet är för pöbeln.

Katarina säger:hehehehe

Bored shitless... säger:piss off

Katarina säger:^o)

Katarina säger:nå

Katarina säger:Tror du Andy ger mig en fotmassage om jag kommer tidigare hahahahahaah

Katarina säger:Min kropp är som en tajt knut. Sovit som en klubbad säl inatt

Katarina säger:Sprit funkar

Bored shitless... säger:Skulle inte förvåna mig, jag får böna och be bara för att han typ ska klappa lite lätt på foten

Katarina säger:hahaha

Katarina säger:Och du som har så mjuka fötter

Katarina säger:Vilken A-hole

Bored shitless... säger:Men man kan lika gärna vara utan när man får tigga till sig det, det är liksom inte samma sak...

Katarina säger:Ja verkligen, vill han ha fotmassage själv då? Eller gillar inte plattfötter sånt? Mowhahaha

Bored shitless... säger:He LOOOOVES it! Såklart.

Katarina säger:sånt gillar vi inte, Själviskhet går bort.

Katarina säger:Lagändring

Katarina säger:Argggg tiden står stilla

Bored shitless... säger:skojar du? när vi flyttade in stod jag i köket och plockade upp kökslådor samt tvättade lakan för att ha rena att lägga i nya sängen medans han sätter upp stereo, dvd, tv, trådlöst bredband etc...

Katarina säger:ja men då så

0 Comments:

Post a Comment

<< Home