Friday, August 04, 2006

Gud

vad jag är UTTRÅKAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så jävla understimulerad. Det måste hända något. Har ingen kreativitet kvar. Den är upplöst i små atomer och flyger omkring någonstans helt omöjlig att hitta. So fucking dull.

Det måste hända något.

Jag vill göra något som känns.

Asgarva så att ansiktet gör ont och tårarna sprutar.

Springa så långt jag bara orkar och så ännu längre och sedan väsa av utmattning och känna att det sticker i huden av blodet som cirkulerar runt rekordsnabbt i kroppen.

Dricka mig apfull på champers och avsluta kvällen med tre snabba tequila, få minneslucka och vakna påklädd i sängen med skor och allt och med darrande händer klicka mig fram till skickade meddelanden i mobilen bara för att få the mother of bakfylleångest.

Röka något busigt när det spöregnar ute och kolla på en film man redan sett hundra gånger och proppa i mig Lindts chokladkulor med nougatfyllning.

Shit, jag känner mig som Elin i Fucking Åmål: "Jag vill KNARKA". Vid 32 års ålder.

Förvärvsarbete kills the spirit.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home