Friday, April 21, 2006

Fredag

Äntligen fredag. Här är min todolist:
Gå till frissan för att fixa till från förra veckan. Hon gjorde ett dåligt jobb och jag gick tillbaka och klagade.

Försöka hitta en snygg och enkel kjol som jag kan köpa och sedan ha med till Bali och få uppsydd i fyra olika färger. Behöver något piffigare att ha på mig när jag jobbar i sommar.

Köpa ett till sunniesfodral på H&M, de har skitbra hårda som är större så att man får plats med sina stora filmstjärnebrillor.

Bestämma med E om vi ska gå på bio ikväll eller hyra film och köpa sushi. Hoppas på det sista.

Hitta en snygg armykeps som jag kan ha på mig vid bad hairdays i Asien.

Sova middag. Jag älskar att sova middag, det är helt oslagbart på en fredageftermiddag.

Köpa dyrt och bra schampo och balsam.

Vara snäll mot A för jag var så sur och butter igår.

Titta på det allra sista avsnittet av LOST som A ska ladda ned, kommer att lida av total abstinens nu. LOST rockar fett och Sawyer är skitsnygg.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home