Wednesday, April 19, 2006

Yum!

Nu har de fått barn, Katie och Tom. En flicka blev det. Undrar om moderkakan var god?

Solen skiner. Jag är på jobbet men vill inte vara här. På tal om mat så lagade jag en supergod middag igår: Bulgur (med citron, örter och paprika), halstrad lax (rosa inuti, absolut inte genomstekt och torr), sallad med krispig isberg, ruccola, tunt skivat päron, tomat, valnötter, hyvlad parmesan och en underbar dressing med mycket balsamvinäger och honung. Och så gjorde jag en till sallad med kidneybönor och hackad rödlök. Godaste jag ätit på länge. Jag borde bli tv-kock. Och resereporter.

Nu undrar jag bara hur i h-e jag ska hinna gå ner 5 kilo på två och en halv vecka? Suck... Men som man bäddar får man ligga.

Nu ska jag avsluta på jobbhelvetet sedan gå och kolla på skor. Gud vad jag vill köpa vår- och sommarkläder . Men nu ska alla pengar gå till resa och elektronik.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hmmm - lets get things straight here...Im the chef, your the reporter -OK?

11:30  

Post a Comment

<< Home