Monday, April 17, 2006

Kanske sämst i världen

It's official! Jag är världens sämsta bloggare. Ett inlägg varannan vecka är inget annat än pinsamt. Tror att jag skulle vara grymt mycket flitigare om jag fick betalt, som Linda Skugge. Hahahhahahahahahahahahhahahahahahaha....... som om någon skulle vilja betala för det jag skriver. Linda däremot gör allt tvärsemot, skitroligt. Belinda O skrev på sin topplista häromdagen att hon tyckte att Kristdemokraterna skulle se till att värva Linda så snart som möjligt, för nu vill hon sänka abortgränsen till 14:e veckan. Väl talat Belinda, snart vill hon väl förbjuda homoäktenskap och preventivmedel också. Kanske borde Linda bli katolik, det skulle passa henne.

Vårstädning i dag, putsade fönstren både innan och utan. SÅ JÄVLA TRÅKIGT. Nästa gång hyr jag in någon som gör det. Men fint blev det. Pojkvännen ville hjälpa till så jag bad honom att städa badrummet. Och det gjorde han, NÄSTAN. Ursäkta mig, men vad är det med killar (ursäkta mig alla män som kan städa) som gör att de inte SER smutsen?????? Jag fattar inte. Kommer in i badrummet när han är "klar" och då är det smutsigt och äckligt på väggen bredvid toan, och fullt av damm och äckel under toan på porslinet. Det är ingen idé att be honom hjälpa till att städa för han blir sur när man säger att "så här kan du göra" men så kan han ändå inte! Grrrrrrrrrrrrrrrrr.

Just det. Resan är bokad och klar. Sjukt bra blir det: Amsterdam (1 dag), Singapore, Malaysia (3 dagar), Kambodja (6 dagar) Bali (9 dagar) och så Singapore i två dagar på slutet. Kan knappt vänta, det kommer att bli så himla bra!

Och så till påskhelgens lågvattenmärke: Utgång på Harry's i hemstaden. Har inte bott där på 12 år och inte satt min fot på ett uteställe där på 3 år minst och jag kan garentera att det inte kommer att hända igen i det här livet eller något annat för delen. Nog sagt om det, vill helst förtränga hela händelsen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home