Sunday, February 19, 2006

Schlagerbulimiker?

Vad är det med Hannah Graaf egentligen? Innan tävlingen var hon så nervös att hon "ville kräkas" och efteråt "kändes det som att hon ville kräkas"? Om hon vunnit delfinalen hade hon väl spytt ned Ejendahls arena i pur glädje och förtjusning. Fast jag måste ändå tillstå att jag är impad att hon faktiskt kan sjunga.

Min bästa kompis mamma var ihop med Banarne när hon och hennes pappa hade ett break på 70-talet. Det är cred. Hon berättade om en incident på en familjesemester i Åre när det blev lite spänt mellan föräldrarna eftersom inga mindre än Electric Banana Band uppträdde på after skin. Det jag undrar är hur långt efter att K:s mamma blev ihop med hennes pappa igen föddes K???

Nu ska jag hem och städa, packa upp resväskan (eftersom jag inte åkte till Alperna som bestämt i helgen) och laga ett storkok med köttfärssås. Sedan ska jag kolla på hockey Sverige-Usa. Och så ska jag längta efter min kille som kommer hem på fredag om han inte begravs i en lavin.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home