Friday, August 18, 2006

Bloggutmaning

1) Fyra arbeten jag har haft i mitt liv
Städare
Lärare
Charkuterist
Journalist

2) Fyra filmer jag kan se om och om igen
Anchorman
Zoolander
The Doors
American Beauty

3) Fyra städer jag har bott i
Falun
Venice, Florida
Umeå
Sydney, Australien

4) Fyra tv-serier jag gärna ser
Desperate Housewives
Seinfeldt
ER
Nip Tuck

5) Fyra ställen jag vill åka till
Peru
Japan
Tahiti
Brasilien

6) Fyra webbsidor jag besöker dagligen
www.aftonbladet.se
www.mail.yahoo.com
www.dn.se
www.google.com

7) Fyra favoriträtter
Färska kokta små rödbetor med ruccola, chèvre och rostade pinjenötter
Alla tapas
Vietnamesiska rispappersrullar med anka
Lammracks med vitlökspotatismos och rödvinssky

8) Fyra ställen där jag trivs
Nära A
I sommarstugan i Dalarna
På A:s föräldrars båt
På jobbet

9) Fyra bloggare jag vill utmana att svara på de här frågorna
(detta var alltså egentligen en bloggutmaning från Frida Boisen, inte på något sätt riktad till mig men jag tyckte att det verkade roligt)
Jennie
Jennies Helen
...och så två till för mig okända bloggare!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home