Thursday, August 17, 2006

Torsdag

TRÖTT

Nu ska det hem och chocksovas mitt på ljusan dag. Minst 7 timmar.

Det blev ingen käringpresent till K, köpte exklusiv fransk handtvål på c/o Stockholm, "Savon de Marseilles" som är fin att ha i badrummet. En rätt så skaplig sistaminutenpresent tyckte jag, en sådan där grej man ser i inredningstidningar och skulle vilja ha själv men aldrig unnar sig.

Men när hennes andra bästis Sophia (som är ad) gav sin present så ville jag bara sjunka igenom funkisfåtöljen. Hon hade planerat en temapresent med fem olika vackert och konstnärligt inslagna paket. Temat var mat och K fick en designad Bernadottebunke, systrarna Voltaires italienska recept, en designad kökshanduk, rosa flamingosugrör samt något annat bra och coolt som jag förträngt.

Jag är usel på att fixa presenter.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home