Saturday, February 17, 2007

Det goda segrar alltid

...i alla fall i sagorna. I sagan om mitt liv så blev jag inte så sjuk som jag befarat.

Frisk nog att göra av med en shitload of money på stan i eftermiddags. Visakortet var glödhett.

BÄSTA KÖPET: 2 par träskor (!)
BÄSTA FYNDET: Inget, jag hittar aldrig något på rea
TRÅKIGASTE KÖPET: 4 basiclinnen på H&M
SNYGGASTE KÖPET: 2 supersöta kavajer med 3/4-ärm
COOLASTE KÖPET: En vintagelookaliketop från Zara
LJUVASTE KÖPET: En vit H&M-klänning att använda när benen blivit bruna...

Detta måste jag också köpa innan jag åker: Svarta Acne Hex, mörkblå Cheap Monday, en kjol, svarta brallor, svarta vagabondpumps med nitar samt underkläder.

För övrigt så tycker jag att Hjälp! är ett jävligt roligt program. Kan inte rå för det.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home