Wednesday, February 14, 2007

Planeringsstress

Den första glädjechocken har lagt sig. Och i dess aftermath följer planeringsstressen, denna underbara, upplyftande och berikande stress som jag lever på och frodas av.

Innan jag åker måste jag bland annat fixa flygbiljett, säga upp en massa saker, köpa massor av snygga kläder eftersom H&M inte finns i Oz, köpa massor av snygga skor eftersom det faktiskt överhuvdtaget inte finns några bra butiker i Sydney, planera för att avskedspartaj, spendera kvalitetstid med föräldrarna, lämna in kläder på kem, fixa en till resväska, beställa superbilliga Ole Henriksenprodukter till en kompis i NYC som jag kan hämta på vägen, sortera mina få materiella ägodelar och slängaslängaslänga samt avsluta my life as I know it. Samt jobba heltid. Samt träffa alla kära vänner som jag kommer att sakna så mycket att jag nästan inte orkar tänka på det.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home