Sunday, February 04, 2007

Hej konsument!

Senaste impulsköp: Två klänningar på Zara
Bästa promenad: Karlaplan-Strandvägen-Gamla stan-Slussen-Götgatan
Favoritdryck: Champagne
Favoritgata: Götgatan
Bästa förfestmusiken: Greyboy
Reser helst till: Nya ställen.
Bästa mikromaten: Bakpotatis
En bra gå bort-present: Sprit
Senaste upptäckt i Stockholm: Att östermalmstanter inte plockar upp bajset efter sina hundar.
Tidning jag gillar: DN
Favvosajt: Schulman
Här bjuder jag mamma på middag: Hemlagat på bryggan i sjön vid stugan i Dalarna.
Favoritförort: Midsommarkransen
Fikar gärna på: Chokladkoppen i Gamla stan.
Favoritbutik: H&M. Jag är en H&M-hora.
Bästa lunchställe: Sakana-sushi på Gärdet.
Favoritgrönsak: Lök
Favoritfärg: Blå
Favoritmärke: H&M
Favoritdjur: Surikat
Bil: Bara den rullar...
Världens bästa nu levande regissör: Martin Scorsese
Stjärna jag vill träffa: Adrian Grenier
Favvoskor: Inga. Mina fötter är som finlandsfärjor.
Klädkonto per månad: 1500:-
Modeförebild: Ingen, men jag borde förmodligen skaffa en...
Motionerar: För lite.
Mest överskattade affär: NK
Mode jag aldrig vill se igen: Allt med djurmönster.
Favoritprodukt på Systembolaget: Bubbel
Bästa fyllekäket: Två panodil och en halvliter vatten.
Dansar helst till: Allt med ett bra beat.
Senast gnolade: "Det ordnar sig" med Timbuktu.
Bästa romanen: The Time Traveler's Wife av Audrey Nifenegger.
Favoritprodukt på apoteket:
CCS kroppscreme med shea butter, best ever!
Beställer i baren: Mojito
Användbar pryl: Diskhoskrapan

0 Comments:

Post a Comment

<< Home